تجربیات رنگی من

my colory experiments

تجربیات رنگی من

my colory experiments

تقدیم به خواهر شوهرم


تقدیم به خواهر شوهرم که روزی بهترین آرزوها را برایش داشتم ولی وقتی به  نعمت رسید آن روی  سکه اش را به من نشان داد

مثل هر روز بیدار می شوم

به صبح سلام می کنم

به زندگی لبخند می زنم

خوشبخت تر از همیشه، مصمم تر از گذشته

آنکه بد مرا می خواست رسوا شد

خدا آنجا بود و مواظبم بود تا دستی که برای سیلی زدن به من بلند کرده بود دور گردنش حلقه شود و به حد خفگی برسد

خدا کند خفه نشده باشد زیرا جسمش را نیز مانند روحش از دست خواهد داد

نقشه و بدی  تو باعث شد مای ما پررنگ تر شود و عشق ما آتشین  تر

اراده ی من برای زندگیم مستحکم تر و ایمان به حمایت  پروردگارم بیشتر و بیشتر

می دانم از چه ناراحتی : از اینکه ذره ای خوشی من واقعی است و همگان می دانند دنیا دنیا خوشبختی تو جز تظاهر نیست 

نظرات 5 + ارسال نظر
طلوع چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 16:55 http://tolusobh.blogsky.com

خدا کنه که هیچ وقت بین آدما کینه و دشمنی نباشه,و اگر هم بود,مثل همین ماجرای شما(که مسلما من نمیدونم جزییاتش چیه)، عدو شود سبب خیر...

امیدوارم و دعا می کنم همه ی آدمها در آرامش زندگی کنند

تبسم چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 10:19 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام عزیزم
امان از دست ادمای نقشه کش. کلی انرژی ادم رو می گیرند همش باید فکر کنی هدفش از اینکار چی هست?
یا نکنه فلانی فلان حرف زده این ادم بهش نخ داده?
نکنه فلان حرف رو بزنم فلان کار رو بکنه?

از من می پرسی برو در مورد ادمای موذی و نقشه کش و حقه باز مطلب و مقاله و.... بخون تا بیشتر با روحیاتشون اشنا شی و راه حل مناسب برای کارهاش داشته باشی.
این ادما خیلی برای زندگی اطرافیانشون مضر هستن.
بلدن چه حرفی چه زمانی و مقابل کیا بزنند که موثر واقع بشه.
چون بد ذاتم هستن حرف عادی ادم رو به بد برداشت می کنند.

خود من هر مشکلی برام پیش بیاد دنبال راه حلش می گردم.

سلام گلم . ممنون که وقت گذاشتی و بخوبی راهنمایی کردی . حتما این کارها را انجام می دهم
فقط خدا رو شکر این دفعه بدجوری آب روش رفت و البته همسر هم از من دفاع کرد
واسم دعا کن
بازم ممنونم
خیلی گلی

parastesh سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 23:13 http://khoda15.blogsky.com/

قربونت عزیزم ایشاالله این خواهر شوهری شمام خوب شه باهات...اگه بچه نداری شاید وقتی بچه دار شدی خانواده شوهری نسبت بهت تغییر کنن

مرسی عزیزم امیدوارم
آرزوهای رنگی و خوب شما هم برآورده بشه

parastesh سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 22:21 http://khoda15.blogsky.com/

خب شاید به داشته هات حسودی میکنه...
این چیزا زیاد پیش میاد من چون خودم تک دختر بودم با اینکه از خیلی چیزا محروم بودم ولی زن داداشم از خواهرم بهم نزدیکتره تو فک کن من اگه یه پسری بهم بگه دوستت دارم که کسی جرات نمیکنه به من این حرفو بزنه وگرنه خفتشو میکشم:)
ولی اگه کسی چیزی بگه اول به اون میگم

خدا رو شکر عزیزم که اینقد بهم نزدیک هستید و رابطه ی خوبی با هم دارید
جای شکر داره

parastesh سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 21:49 http://khoda15.blogsky.com/

چه خواهر شوهر بدی:((
اوف بدم میاد از این ادما:|
من خودم خواهر شوهرم ولی بخدا یادم نمیاد تاحالا با زن داداشم دعوام شده باشه:|
نمیگم عاقلما ولی شوخی و فضولیام مال موقعی هست که خودمو خودش تنهاییم:))

سلام
ای کاش دعوا بود، کسانی که دعوا می کنند از کسانی که دورو هستند و نقشه می کشند خیلی بهترن چون همون لحظه عصبانی می شن خودشون رو خالی می کنند. ایشون انواع ترفندها و نقشه ها را اجرا کرده با خودم همیشه می گم کاش مجرد بود اون موقع ها بیشتر سرش گرم بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.