تجربیات رنگی من

my colory experiments

تجربیات رنگی من

my colory experiments

بهترین کتاب




به نام او


اگر اصلا اهل کتاب خوندن نیستید و یا اینکه کتابخون تیر هستید و هفته ای چند تا کتاب می خونید فرقی نمی کنه، کتابی هست که به نظر من بهترین کتاب دنیاست و چه از گروه اول باشید و چه دوم خواهش میکنم این کتاب را مطالعه کنید. زندگی خیلی ها را در دنیا متحول کرده و نویسنده اش خانم راندرا برن در لیست  100 نفر تاثیرگذارترین افراد دنیا قرار داره.

با عکسی که از کتاب گذاشتم معلومه چیه دیگه احتمال زیاد اکثراً هم اونو خوندید ولی اگه یک نفر هم نخونده و مطالعه اش  کنه ارزش داره چون زندگیش را دقیقا تبدیل به همونی میکنه که همیشه آرزوشو داشته . دوستان عزیز اگر در سایت این کتاب ثبت نام کنید و ایمیل خودتون را وارد کنید هر روز براتون نامه های انگیزشی ارسال میشه. در سایت بخشی هست که مردم نامه های مختلفی از سراسر دنیا ارسال کردند و قصه ی تحول زندگیشون با عمل به راز را گذاشته اند. در ادامه پستها نامه هایی که جالب تر هستند را ترجمه و در اینجا قرار میدم. واقعا چی بهتر از اینکه با قانون جاذبه به همه ی آرزوهایی که داریم برسیم.

خدا رو صدهزار بار شکر که من با خوندن و عمل به این کتاب به 90 درصد خواسته ها و اهدافم رسیدم و خوشحال می شم از اینکه با قرار دادن این پست شما هم از تجربه ی من استفاده کنید و با عمل به توصیه های کتاب راز به همه ی خوشبختی که آرزوشو دارین دست پیدا کنید، انشاا...

موفق باشید، لحظه هاتون طلایی

 

پی نوشت :

مرور مطالب راز، روزانه لازم و ضروری است تا کاملا نهادینه شود.

لینک PDF  کتاب و لینک صوتی واسه کسانی که حوصله خوندن ندارند را هم در پایان گذاشتم.

 

وب سایت راز   http://www.thesecret.tv


اینستاگرام     THESECRET365


لینک صوتی (البته این فایل صوتی مربوط به صوت فیلم راز است نه کتاب راز) :

http://mihandownload.com/2012/04/download-ketab-binazir-raz-behamrah-noskhe-soti.php/


لینک PDF  کتاب :

  http://p30download.com/fa/entry/37471/



نظرات 2 + ارسال نظر
شفق سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 13:50

سلام ماری جان عزیزم یه سوال میشه بعد از سن رشد و بلوغ با قانون جذب قد رو افزایش داد؟؟

سلام عزیزم. ببین دوست خوبم اولین مرحله قانون جذب طلب و درخواست چیزی است و در مرحله ی بعد با تجسم و تصور آن ، نیروی انگیزشی بسیار قوی در ما ایجاد می شود که ما را در مسیر رسیدن به خواسته مان هدایت می کند، قرار نیست قانون جاذبه خود به خود چند سانتی متر به قد ما اضافه کند. مثلا شما هر روز تجسم می کنید که قد بلند تر مقابل آینه ایستاده اید و به خود نگاه می کنید و این فرکانس را مرتب به کائنات می فرستید و با دوستان و آشنایانتان در این زمینه صحبت می کنید، در این راستا با شخصی برخورد می کنید که با جراحی توانسته به این مهم دست پیدا کند و آدرس آن جراح را می گیرید و شما نیز به خواسته تان می رسید.
ولی عزیزم در کنار تمام این صحبت ها ما مسلمونها اعتقاداتی داریم که چاشنی قانون جاذبه و راز است. اول اینکه هرچه هم که جذب می کنیم آن را منتسب به ذات باریتعالی می دانیم و در واقع به جای کائنات عقیده داریم از آفریدگار کائنات گرفتیم و در ثانی شاید همه ی چیزهایی که می خواهیم به صلاح ما نباشد، همانطور که در آیه قرآن داریم که چه بسا بعضی چیزها که شما از آن اکراه دارید و برای شما خیر کثیر در آن قرار داده ایم. بنابراین در مورد هر چیزی که می خواهیم جذب کنیم قبلش باید دقیق فکر کنیم و از خداوند بخواهیم اگر واقعا به آن نیازمندیم و خیر و صلاح ما در آن است، ما را در مسیر آن قرار دهد.
امیدوارم موفق باشی دوست من

Meredith شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 21:45 http://dr-coffe.blogsky.com

نظرم جلبک شد به فیلم مورد علاقه من....گریز آناتومی :)

بزن قدش من میمیرم واسش
چه حس خوبی دارم شما هم دوس داری چون به هرکس میگفتم میگفت چی میگی ??

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.