تجربیات رنگی من

my colory experiments

تجربیات رنگی من

my colory experiments

فقط یک روز امتحان کنید


به نام او 

سلام دوستان. فکر میکنم همه در باره ی  معجزه ی شکرگزاری مطلب خوندید و آگاهی دارید. اما واقعا چند نفر از ما به این کار ساده که زندگیمون را از این رو به اون رو میکنه عمل میکنیم ???

تو این پست میخوام ازتون خواهش کنم فقط یک روز رویه شکرگزاری را پیش بگیرید تا شاهد اتفاقات خوشایند و حس فوق العاده ای باشید که قبل از اون تجربه نکردید. 

خدایا شکرت چشم دارم، دست دارم، پا دارم، سلامت هستم. 

خدایا شکرت قدرت خوندن و نوشتن دارم. شکر بخاطر پدر و مادر و امنیتی که در کشورم هست. 

شکر بخاطر این فن آوری های مجازی که باعث میشه من هر لحظه بتونم چیزهای تازه ای یاد بگیرم. 

خلاصه واسه ریز و درشت چیزهایی که دارید شکر کنید تا شاهد معجزه ی شکرگزاری باشید و در صورت اینکه تداوم بدهید روز به روز  پیشرفت و شادی و عشق را به زندگیتون فرا میخوانید.  

خواهش میکنم چون وقت گذاشتید و این مطلب را خوندید حداقل یک روز این کار را انجام بدید. 

موفق و پیروز باشید


نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 12:46

بعضی وقتها شرایط زندگی اونقد پیچیده و مزخرف میشه
اصلا آدم حوصله خودش رو هم نداره
شکر ??

سلام دوست من. تیتر مطلب را خوندید، نوشتم فقط یک روز امتحان کنید، امتحانش مجانی ولی نتیجه اش قطعی و تضمینی : بالاخره خوشبختی باید از یک نقطه شروع بشه. مطمئن باش نقطه آغاز خوشبختی شکرگزاری است.
موفق باشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.