تجربیات رنگی من

my colory experiments

تجربیات رنگی من

my colory experiments

اولین پست

به نام او 


با سلام به همه ی دوستان و خوانندگانی که اولین پست منو می خونند. خیلی از ماها به نوشتن علاقه داریم. بعضی ها نویسنده می شن و با کتابهاشون این استعداد را شکوفا می کنند، بعضی های دیگه دفتر خاطرات دارند و ریز و درشت اتفاقات زندگیشون رو درج می کنن ولی در این عصر ارتباطات گروه سومی هم به وجود اومد به نام وبلاگ نویس که ماشالا فعالتر از گروه اول و دوم در شاخه ها و رده های مختلف به امر خطیر وبلاگ نویسی مشغولند و جالب تر اینکه، با وجود به عرصه رسیدن فضاهای جدید فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و ... وبلاگ ها همچنان طرفداران خودشون را دارند.

 از این رهگذر من هم که سالها دفاتر و سررسیدها و دست نوشته های انبوهی را تحویل کتابخانه ام داده بودم برآن شدم تا این وبلاگ را ایجاد کنم شاید بعضی از تجربیات ریز و درشت زندگیم به درد فردی بخورد و از آنها استفاده کند. بعضی از پستهایم ممکن است طنز، بعضی خیلی جدی و خشک، بعضی شیرین و بقیه تلخ باشند، پیشاپیش از این تنوع مطلب نویسی پوزش می طلبم و ازتون می خوام اگه چنین شیوه ای را دوست دارید با وبلاگ من همراه شوید.

ممنونم، پاینده باشید و سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.